söndag, juni 28

sommarsommarsommar!


jag bloggar inte så mycket nu eftersom de är så fint väder och så. så de blir lite konstigt.


lördag/igår: vakna i vickan stuga typ tre ggr under natten för de var hur jävla varmt som helst ;o så snacka jag i sömnen om någon vattenflaska? så alla fick damp .. jag och moa åkte typ halv nio för vi skulle åka till kläcken. så åkte vi till moa och käka frulle först jordgubbar! jammiii! :D sen till affärn och handla matsäck men typ massa var slut så vi åkte hem till mig och gjorde lite. sen cykla vi till båthamnen så kom pappa och hämta upp oss. så gick vi och la oss någonstans. bada och massa, åkte hem vid fem tiden. då åkte vi till mig och bada i poolen och så.


vid sex åkte vi hem till moa så beställde vi mat, sen skulle vi vara barnvakt åt linn och ville. klockan sju åkte moas föräldrar så käka vi och så sen åkte vi till tony och kicki för linn vela bada. så fick hon bada och massa och sen blev hon jätte jobbig och jag typ tappa tålamodet 100 ggr. men vi fick ju pengar för att vi var barnvakt så :) sen satt vi typ på ngn film åt dom men dom somna iallafall inte så somna dom vid typ 1 och då åkte jag hem lite senare också. hihi, ruuulig dag! :D


idag/söndag: vaknade vid halv elva käka frulle och snart kommer mamma och pappa hem ifrån affärn och då ska vi nog till kläcken. eller iallafall jag dom ska typ på ngn båt tur nånstans. så ska packa lite nu & så.


om prick två veckor åker jag och maja till norrköping på sportscamp :D längtar som fan kan jag lova! :) men för tillfället har jag hur ont som helst i mitt lår. om inte de är bra tills dess vet jag inte vad jag gör? ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar