fredag, juni 26

en vecka med massa mys! :)


hallå, har inte skrivit på nästan en vecka nu men de är därför jag har varit i sthlm och så.

söndag: va med maja och fanny. badade och solade typ hela dagen. sen va vi med calle, jesper och jerry. vi kollade typ på film och så. sen sov jag och maja hos fanny

måndag: vaknade och typ åkte hem bara för att jag skulle te sthlm. kom hem packade lite och sen sjkutsade mamma mig till jossan så åkte vi iväg. kom fram och typ gjorde något ;)

tisdag: gick upp tidigt och tog bussen till city! :D så gick vi på stan heeela långa dagen :)

onsdag: sola&bada och sen åkte vi till någon outlet och shoppa

torsdag: sol&bad och hemfärd ;)

idag: rebecka, saga och deras mamma kom hit vid tio. varit med dom hela dagen! :) vi har badat och massa. sen vid sex vare hemma match, men jag var inte med igen .. har fortfarande ont i fitt låret! nu ska jag äta sen till vickans stuga där vickan, eve och moa är :) ska nog sova där och imorn ska jag och moa till kläcken och steka. harebra hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar