söndag, juli 5

pilutta dig


på bild: jag och linnea när vi va jätte stora :')
god dagens, jag som tänkte gå och lägga mig ganska tidigt igår men inte visste jag att mammas och pappas kompisar skulle komma tillbaka hit efter att dom hade varit på holmarna, så spelade dom skit hög och kass musik och alla åkte hem halv fyra? och lite mygg vare ju inte heller, den här natten va hur jobbig som helst! vaknade iallafall elva idag och käka frulle och packade lite, åker ju om en vecka till sportscamp och glömmer bara massa saker om jag inte börjar tidigt. menmen sen satt jag mig här, egentligen skulle jag vara med linnea och maja idag men de var något med någon häst så linnea kunde inte. så nu ska jag och maja hitta på något, jag tror vi ska åka ring :) vi ska kanske va med jesper ikväll :) hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar