lördag, juli 4

lattijo laiiiiiban


hallå gott folk! idag vaknade jag halv ett av att mamma väckte mig. hade skit knäpp dröm, seriöst jag drömmer hur mycket som helst nu för tiden! aja, sket i frukosten och åt lunch istället vid ett tiden. satt på altan och hörde regnet smattra på taket, mysmys. vid två cykla jag till majabaja. vi satt och snackade ett tag först sen lockade hon mitt hår med typ en vågtång, jag tycker faktist att de blev ganska fint (aaa' tänker nog önska mig en sån när jag fyller år i augusti, för jag har ingen aning om vad jag ska önska mig. vill ha en systemkamera men mamma och pappa ska köpa en till hela familjen ändå så då behöver jag inte önska mig en, och dom fotar nästan aldrig ändå så då blir den ju min iallafall! jag känner att jag är smart!


men iallafall efter att maja lockat mitt hår kollade vi på film, taken. den va faktist bra! sen åkte jag hem och käka kinesefood, loooooove! sen kika jag på tv ett tag för maja skulle inte komma förän om en timme typ för hon åkte te stan o käka. sen kom hon och vi snacka massa om sportscamp, kan säga att vi längtar till 10000! hon åkte vid elva och jag satt mig här! ska nog gå och lägga mig ganska snart så man inte sover bort hela dagarna, imorn ska man leka med linnea och kanske maja. får se vad vi hittar på för tok! hare bra alla ostar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar