måndag, juni 8

sweet as sugar


bilden är sjukt ful, men jag vet inte vad jag ska ladda upp?
hallå, skolan var ganska skön idag. kollade klart på titanic på no och matte. emil, elias och filip typ skratta åt mig för att jag blev stressad? sen var de slöjd och jag, moa och eve hade inget att göra så var de ju sista slöjdlektionen så då gick vi ut och solade lite, sen kommer man in och har fått frånvaro. så städade jag och moa ett skåp och fick sen närvaro :)(y) sen städade vi musiksalen och balblabla, sen var de någon tipspromenad jobbig kan jag lova! slutade kvart över två och då åkte jag hem till moa med henne och vettefan vad hon gjorde men sen åkte vi till mig och bakade kladdkakemuffins som vi ska ta med till kläcken imorn på klassens dag :) sen var de fotbollsträning, ganska rolig faktist. sen vart de hem och käka och duschen och de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar