onsdag, juni 10

kläcken


igår: hade klassens dag och vi samlades hemma hos curt klockan tio sen seglade vi ut till kläcken med hans segelbåt. där hade jag massa mys med moa, jossan, eve, frida och linnea! sen badade jag frida och jossan också. efter skolan drog jag och moa till stan. hittade linne och underkläder (y)

idag: skolan var skit tråkig idag! först kollade vi på niorna när dom mötte lärarna i fotboll och brännboll. sen städade vi ur våra lådor och sen var de lunch. där var de matkrig och lärarna dampa sönder. efter de skulle vi flytta stolar -.- och sen träna på hur vi skulle gå inför skolavslutningen ..

sen slutade vi vid två och då åkte johanna med mig hem för hon orkade inte ta bussen, så hennes pappa kom och hämtade henne nyss för nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och så för sen blir de stolt och nykter. imorn är vi lediga från skolan också bara för att vi är på stolt och nykter idag så att vi får sova ut, hihi! :) (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar