söndag, juni 14

the summer is here not the weather

vad har alla för sommarplaner? Jag har iallafall en del jag tänker göra i sommar
* 22 - 26 juni ska jag till stockholm med jossan. vi ska campa där och så. shoppa ska vi göra en hel del! sen blir de väl bad&sol förhoppningsvis också!
* 12 - 18 juli ska jag till norrköping med maja på sportscamp. ( fotbollsläger ) jag hoppas att det kommer bli hur kul som helst, men som de låter ska de nog bli himla roligt!
* 31 juli - 2 augusti är de beach handbolls cup med tirfing! en handbollscup på en strand. lite annorlunda regler och så, de kommer nog bli roligt hoppas jag!
* tälta på kläcken med massor av folk
* poolpary och grillkvällar
* sommarkvällar i gävle
* moa och jag ska ha en tjejkväll när vi fyller år i augusti också
för övrig ska jag nog bara ta de lungt och umgås med vänner, hoppas på en otroligt varm och fin sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar