söndag, juni 14

hindrad över att få sin vilja igenom


vart är solen och vart äe värmen? hallå, var till mina kusiner idag i valbo för daniel och cristoffer har fyllt år, så var alla andra kusiner där också. har inte träffat kusinerna på jag vet inte hur länge. vi spelade kort, ovanligt måste jag säga! vi brukar verkligen jämt vara ute på gården och spela fotboll när dom fyller år, men nu var de ju spöregn & skit så vi fick vara inne. åkte hem vid fyra och satt mig vid datan. egentligen skulle jag varit med moa, emil och jesper men nu blev de inte så. och mamma&pappa har redan åkt i väg så dom kan inte skjutsa mig till någon och cykla orkar jag verkligen inte då drunknar jag :') så nu blir de mys med mig själv! popcorn och film med en mysig filt låter skönt tycker jag! älskar att kolla på film när vädret är som så här! ni kan ju alltid smsa och vara lite social!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar