tisdag, juni 16

jag ♥ sommar


hallåhallå, kom precis hem nu och fryser gör man ju inte lite heller .. idag vaknade jag halv tio av att jag ställde klockan då, tvingade upp mig själv klockan tio för maja messa och sa att de var fint väder ute. så gick ut och solade en stund. sen frulle, fix och sedan iväg till maja.


vi satt och läste i en dessertbok och fick för oss att vi skulle göra egen glass. så vi drog till affärn och köpte ananas och lime. sen fixade vi den och så läste vi att den skulle vara inne över natten. så får käka den imorn, hihi. sen käka vi och så och va ute lite. vid fem cyklade vi till moa mårten och vi gick typ ut. så ringde moa typ otto och max? sen ångra hon att hon ringde så när dom kom gick vi eller ngt. hah, sen gick vi till moa igen och hämta cyklarna. beställde pizza på milles och typ åkte till holmarna och satt oss på en bro och käka. HAHA! så cykla pontus, david och kim förbi och vi höll på att skämmas ihjäl! (y) sen drog vi till boda. och moa tände på nå små pojkar. fyfan vad vi skratta! fan vad roligt de va :') senare kom moa finell och vi va kvar där ett tag. sen hem till moa så kom frida. och vi kollade lite på nån film som jag inte vet vad den hette. men sen åkte jag och maja vid elva för jag hade typ sjukt ont i magen :s kom hem och satt mig här. ska krypa ner i sängen nu och försöka sova. godnatt sweets!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar