torsdag, juni 18

frida and johanna are cutie


bilden är från myskvällen på skolavslutningen hos mig :) Hejhej, igår var de match mot valbo, vi vann med 4-3! riktigt härlig vinst eftersom dom ligger högt upp i serien och så. jag va back hela denna match också, och nu är mitt baklår helt mos typ, kommer inte kunna träna/spela på ett tag nu. (y)


idag vaknade jag halv tio och käkade lite och så. så kom jossan vid 12-1 nånting och då gjorde vi ananas och lime sorbet så vi ska käka imorn. så plockade vi lite blommor till mammas jobb också ... vi fem skulle jossan hem och äta så vi tog sällskap en bit så åkte jag vidare till moa.


moa och jag åkte till affärn och köpte choklad, sen kom jossan igen och så smälte vi chokladen i någon special sak och doppade jordgubbar i den. super gott! sen åkte vi hem till mig och på vägen satt typ en lite fågelunge mitt i vägen som moa höll på att köra över. så tog vi en liten handduk och flytta den åt sidan och då kom massa fiskmåsar och flög i cirklar runt oss. sen åkte min brorsa förbi och han blev typ attackerad, HAHA!


sen hem till mig så käka jag pizza. så hade mina remsandaler från halens kommit, men dom var förstora. antingen ska jag köpa ett par andra i stockholm nästa vecka eller beställer jag en mindre storlek. sen hem till moa så käka hon.


nu sitter jag här och dom läser nå tidningar. vi ska nog kolla på film eller något snart och morn är de midsommar! trevligttrevligt! undra hur många de blir hemma hos mig egentligen, kanske kommer sötjesper också (y) men nu ska jag va lite social med mina kära väninnor, hihi! :) godnatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar