torsdag, juli 23

tycker du som jag, tycker du som jag så gör vi det där en annan dag


hejhej vaknade vid tio, låg kvar i sängen till typ elva. gick upp och käkade frulle på altan. riktigt varmt är de ute, men mulet och ingen sol. sen nu satt jag mig här, ska inte sitta här länge alls. kollade på pricerunner nyss så då passade jag på att blogga lite också (y) kanske åkeroch köper mobil idag, och de har varit himla efterlängtat! om de inte blir idag blir de i helgen förhoppningsvis. ganska säker på att jag ska köpa en sony ericsson c901 men är inte 100 % säker än. ikväll ska min familj och massa andra familjer ha vattenlekar, som alltid varje sommar. eller ja, vi åker vattenskidor, vattenring och annat. har inte hunnit åka vattenskidor i år än, så de ska bli najs! och så ska jag hinna med att träffa eveline idag med om jag hinner! och någon dag ska jag måla lekstugan också, men de skjuter jag bara fram hela tiden .. aja, nu ska jag kila och klä på mig. hejdå alla söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar