torsdag, juli 23

oviktiga saker, läs och du får en puss


Den som läser allt detta oviktiga, har en bortslösad minut av sitt liv på att läsa mina ovliktiga funderingar. men ändå en minut av ditt liv och du fattar hur störd jag är :')

Nu sitter jag här med en handduk på huvudet fortfarande, ska nog ta ur den snart innan håret blir helt tovit. sen ska jag nog gå och ta en macka och efter de ska jag gå och lägga mig i min älskade säng! jag sover så sjukt bra nu förtiden! haha, sen jag bytte sängkläder efter sportscamp har jag sovit hur bra som helst, jag vet inte varför. eller så är de därför att jag sover i min säng och inte dom på sportscamp som jag sover så bra. men jag bara älskar mitt påslakan :') blommmmmmmor! menmen, nog om min säng .. jag har kommit på att nästan allt jag skriver är oviktigt. och varför har man blogg och bdb egentligen, vad får man ut av de? jo visst är de rolig att titta på alla andras bilddagböcker och bloggar och att skriva själv, men ändå vad får man ut av de? och de där var ännu en oviktig fundering, hah. seriöst vad håller jag på med?

- har tråkigt..

imorn är de fredag, jag är super glad! ska leka med ebba louise karjalainen också.

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar