lördag, juli 11

håll om mig, släpp inte taget om mig


hallå, igår var de torsdag och den dagen spenderades med moa och josefine, vi kollade bland annat på film, och knodda ps i flera timmar. sen fick moas älskade lillesyster damp och stängde av ps, vi fick damp på henne och typ misshandla henne ett tag, eller jah .. moa misshandla henne.. sen hade moa och jag lite fight, kände att vi vela få ur all ilska eller ngt? hah sen åkte jag hem.


idag blev man väckt av sötjohanna klockan nio-halv tio? så käka jag frulle och sen fixa mig och drog ut i spåret och skulle springa, gick inte så värst bra. gick typ hälften för de gjorde


pitbull ont i låräckel skiten! är så less kan de inte bara dra åt helvete! och nejnejnej, jag tycker inte synd om mig själv, så jävla less och irriterad bara! och fan vad skönt de där var (y)


aja efter jag sprang/gick i spåret duscha jag, fixa, käka och fick skjuts till johanna. vi gjorde lite olika, men sen tog jag sista bussen hem. så skulle jag hämta ett spel hos moa när jag kom hem från johanna så då cykla jag dit. sen blev de att jag stanna där ;) nu innan jag åkte stog vi typ på moas rum och dansa sönder till eminem och så kom hennes pappa in ;s paniiiiiiiik! aja, hejdå folket!
plus att jag funderar på att byta till blogg.se igen, bloggspot är sämst enligt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar