lördag, juni 13

jordgubbar&mjölk


sommaren är här och jag är snyggast i världen .. inte!

igår fick vi somamrlov, äntligen säger jag bara. men vädret var ju inte precis bra, menmen. efter skolavslutningen åkte jag hem med mamma, pappa, bror och mormor hem till oss och sen kom farmor, farfar och farbror också. så åt vi och massa sånt. sen vid fyra åkte dom hem för johan skulle typ ha party här (h) halv sex mötte jag johanna vid bussen i spöregnet vi sprang till tåget där eveline och moa var. så tog vi tåget till gävle och käkade på terass, verkligen mysigt var de där. sen tog vi bussen hem och så fick vi skjuts av moas mamma hem till moa så packade hon lite sen fick vi skjuts hem till mig. vi fixade mys på altan med massa gott och så kom jossan så bestämde vi oss för att dygna. hah, vi spelade kort och dunka musik och hade mys. johannas pappa hämtade henne vid halv ett för hon kunde inte va kvar nå mer. eve gick och la sig vid halv fem och lika moa. och jag och jossan satt kvar till halv åtta och höll oss vakna. så då hade vi varit vakna i ett dygn, feting stolt! så gick vi och la oss, men vi var typ så himla över trötta så att vi skratta åt verkligen allt. så moa fick typ damp på oss och kasta kuddar i sömnen ? ;o sen vaknade vi halv elva, otrolig sömn! sen åkte dom lite senare och jag hoppa in i duschen. sen blev jag sugen på jordgubbar och mjölk så satt mig framför tvn och käkade de medan man kollade på rambo ;D sen följde jag med pappa till affärn och blablabla. nu orkar jag inte skriva nå mer. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar