torsdag, augusti 13

that's it


hallå, igår kom maja, jossan och moa och fira mig. fick 2 väskor, bodylotion, presentkort och solbrillor av dom. tack sötnosar! vi käka donout, hallonsmoothie och hallonpaj som maja hade tagit med sig. sen senare kom emelie och eveline också så skulle vi planera kvällen vid lillån.


sen när alla hade åkt blev jag firad av familjen. fick present kort på kicks och make up store, vådtång (vågar håret), presentkort på massagebehandling, pengar och vatten trickskidor! :D

super happy! efter de blev de att åka ner och kolla på fotbolls träningen. sen hem käkade middag med familjen sen skjutsade mamma mig till lillån där jossan, moa, eve, frida och emelie var. senare kom elina och hon hade släpat med sig ngn christian. skulle egentligen tältat men jossan, jag och moa åkte hem till mig istället och sov i lillslottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar