söndag, augusti 9

tack för partajet med världens bästa girls!














hejhej, dagen igår vart super lyckad ! alla kom till mig så käka vi och så och hade mys, sen tog vi bussen till stan, bytte och kom till läkerol vid typ halv nio. hur kul som helst hade vi där! vårat vad, hahah !

sen tog vi halv ett bussen till gävle och därifrån gick den 01.05 så fick vänta ett tag. sen när vi kom till centrum var fem av våra cyklar stulna!? min, moas, jossans, eves och elins. bara låsen låg kvar? och jag höll på och garva ihjäl mig, stog mitt i centrum halv två på natten 12 pers med bara typ 3 cyklar och vi skulle enda hem till mig. hahahahaha. några fick cykla och så hämta elins kusin oss och skjutsa oss hem till mig. så bada vi ett tag och sen käka vi kladdkaka direkt ur formen. ida, mårten och elin åkte hem vid 3. vi andra sov i lillstugan. vi somna kanske runt fem. mysigaste dagen på länge!
idag: vi vakna klockan elva. låg kvar och prata till halv ett ungefär sen gick vi in och käka frulle. sen blev de bad, bad och mera bad. bada från 2-6. vickan och linnea åkte hem vid 4. och så kom emelie förbi också. sen åkte alla och jag hoppa in i duschen. sen blev de att plocka ur och in i diskmaskinen, blä ! nu sitter jag här väntar på att maten ska bli klar sen ska jag till moa !

hejdå tack alla som gjorde dagen rolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar