tisdag, augusti 11

brämstugan med laget





















bilden nästlängstner är bara på mitt och moas godis, som vi tjocka i oss under kvällen hejhej, blev ingen brämmen igår med tjejerna pga vädret så istället kom alla till linnea så kolla vi på skräckfilm i hennes källare. sen tog jag sällskap hem med elina vid 3. jag packade och så, käkade sen kom elin och hennes pappa och hämtade mig så skjutsade han oss till brämstugan.
vi låste upp och fixa lite där sen kom alla. de blev fotboll och bad på brämmen. sedan grilla vi och satt runt elden, sen gick dom in en efter en. vid 2 hade nog alla gått in och så blev de flum i stugan. klockan 3 vela några sova så alla dampa, så då gick jag och moa ut. vi fixa en egen eld, utan tändare. wihooo! så snacka vi med ngn peter i telefon typ nån timme? sen dog moas mobil så gick vi in och hämta min. snacka yttligare ett tag. sen senare gick vi in och hämta tjock kläder, elina var vaken när vi kom in så då följde hon med oss ut sen. vi gick in vid halv 5 och somna kankse 5.
vi vaknade runt elva, senare käka vi frulle. sen städa vi och så mest bara. vid 1 kom moas pappa med hamburgare, snällt! sen åkte ganska många. jag, ida, maja, emma och elin var kvar till typ 4-5. trevliga dagar med världens bästa fotbolls lag, fett med mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar