söndag, augusti 2

beach handbolls cup 2009


bilden är från vintrosa sidan. hallåhallå, i fredags sov jag hos farmor och farfar fick sova lite längre eftersom de var samling klockan 8 på rotskär dagen efter.
på lördagen bar de iväg till örebro på beach handbolls cup. hade inga matcher på lördagen, vi åkte och badade på ett ställe med värsta coolt vatten. fast kallt som fan. sen dagen efter på söndagen hade mitt lag 3 matcher. men vi åkte ut för vi vann bara en. tirfing 2 kom till semi, men jag fick inte se den för jag var tungen att åka hem. blev lottdragning av vilka som skulle få åka i den bussen som skulle stanna kvar, jag förlorade lottdragningen som vanligt och jag fick inte plats i bussen och massa så fick åka hem typ klockan 3. sen messa jag med emilia hela vägen hem nästan, så berättade hon att dom kom till final också. så de slutade med silver, värsta roligt. själv satt man i en bil påväg hem. sjukt jävla surt ska jag säga!! kom hem vid 18.00 fick mat hos farmor och farfar sen kom mamma och pappa och hämta mig för dom har varit i göteborg på U2's konsert :) så nu är jag hemma ska bli skönt att sova i min sleeeeepiebed (a)

dom andra i tirfing är väl hemma runt 23.00 nångång. jävla pitbull jag vela ju vara kvar!!! ;o

okej, nu ska jag sluta gnälla. men bara så alla vet så är jag faktist suri! matcherna och allt annat har iallafall varit jätte roligt! helt annat mot vanlig handboll. vill tbx! hejdå :)<3


bilder kommer när jag orkar ladda över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar