söndag, augusti 16

ice age 3, go for it


hejhej

fredag: hämta sandra i centrum för hennes buss kom så tidigt, så åkte vi hem till mig och käka. sen följde vi med och kollade på matchen, men sen blev de att vi var med och spelade eftersom de var som många som inte kunde vara med. och de var sista matchen för denna säsång för min del, baklåret kommer aldrig läka om jag spelar hela tiden. och gick sämst för mig pga äckel lår. så thats it, no more games. jag blir sååååååååååååå lack! bajsbajsbajs

sen blev de hem och somna i soffan (y)


lördag: vaknade runt 10 trorja, sen skjutsade mamma mig till johanna och vi bestämde oss för att gå på bio vi skulle se ÍCE AGE 3.vi fick skjuts till stan av johannas pappa.vi käka på donken,kolla lite på stan o tog en fika på coffe house.väldigt trevligt.efter det fick vi vänta en timme på att bussen skulle komma.så vi gick in till hemmakväll o köpte världens konstigaste film.sen så kolla vi på den och sen på wildchild. & sen gick vi ut till friggeboden & skulle kolla på en film men vi kolla aldrig klart. plus att jag höll på att somna.johanna somnade tre

good day, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar