tisdag, juli 28

tillbaka till verkligheten


hellu, ställde klockan på halv tio. gick upp fixade mig och så. cyklade och köpte sofis mode sen ställde jag cykeln uppe vid vägen så tog jag bussen till elina halv tolv. kom fram och gjorde världens pinsamaste sak på bussen, de går vi inte in på .. kom till elina och hon var typ nyvaken? vid halv ett fick vi skjuts till capri och käka pizza, sen tog vi en liten promenad. fanns mycket att snacka om efter att inte ha varit sen februari (y' sen hem till elina och fika och satt vid datan. tog 16.40 bussen hem och nu har jag precis bytt om och ska snart till sandbankarna och träna inför cupen. lägger mig super tidigt ikäll, ska upp halv sex imorn! (n) ska till uppsala med pappa och göra nå skit, ska vara där klockan åtta.. sen ska jag lura med pappa på stan en sanbbis, hih. sen på kvällen blir de sommarkväll med moa, jossan och viktoria puss på de :) <3

hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar